Zdobądź więcej klientów i zwiększ zyski firmy dzięki własnej stronie www!

Kompletny poradnik - krok po kroku

Czego dowiesz się z książki?

Zobaczysz jakie elementy wpływają na drastyczne zwiększenie skuteczności strony www,
Dowiesz się jak wybrać grupę docelową dla swojej oferty oraz poznać ich potrzeby, problemy i pragnienia.
Nauczysz się tworzyć oferty nastawione na sprzedaż,
Poznasz sekrety e-mail marketingu oraz sposoby budowania własnej bazy adresowej,
Zgłębisz tajniki promocji w AdWords jak i pozycjonowania aby Twoja firma była bardziej widoczna w Internecie,
Dowiesz się dlaczego i jak budować zaufanie do siebie i swojej oferty.
Wyślij mi darmowy rozdział!
lub
Kup teraz

Zobacz co mówią osoby które przeczatały książkę:

prev
  • Jacek Potaczała
    Idealna lektura dla wszystkich rozpoczynających przygodę w świecie e-biznesu.
    W przejrzysty i łatwy dla zrozumienia sposób, krok po kroku wprowadza i opisuje jego tajniki. Dużo użytecznych uwag i przykładów. Polecam!
    Jacek Potaczała (Założyciel agencji reklamowej Comeris)
  • Andrzej Ciborski
    Jeżeli stać Cię na niewiedzę nie czytaj tej książki!
    Każdy kto poważnie myśli o swojej przyszłości i zależy mu na własnym rozwoju powinien być na bieżąco z tym co dzieje się wokół nas. Tym co dzieje się dzisiaj jest rewolucja informacyjna, a jeżeli chcesz w niej wziąć udział powinieneś przeczytać książkę "Odnieś Sukces w Sieci".
    Andrzej Ciborski (Inwestor działający na rynku nieruchomości)
  • Krystyna Szopińska
    Świetna książka która odmieniła moje spojrzenie na internet i moją stronę www.
    Do tego wszystko napisane prostym i zrozumiałem językiem, nawet dla kogoś tak "nietechnicznego" jak ja. Cieszę się, że miałam okazję ją przeczytać i nawiązać współpracę z autorem. Teraz moja strona jest znacznie bardziej profesjonalna i co najważniejsze dzięki odpowiedniej promocji zdobywa dla mnie nowych klientów. Oto właśnie mi chodziło!
    Krystyna Szopińska (Właścicielka salonu Bio-Uroda)
  • Grzegoż Wołoszyński
    Świetna pozycja dla tych którzy chcą podjąć wyzwanie w oparciu o wiedzę i solidną pracę.
    Książka łączy zalety gruntownego, łatwego w odbiorze wprowadzenia dla żółtodziobów sieciowego biznesu oraz kompetentnego poradnika dla tych, którzy już zaczęli działać i chcą zwiększyć szansę na dotarcie ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.
    Grzegoż Wołoszyński (Właściciel firmy usługowej)
  • Joanna Haligowska
    Bardzo dobra książka napisana lekkim i zrozumiałym językiem
    Po przeczytaniu jej rozjaśniło mi się trochę w głowie i wiem już co muszę zmienić w naszej firmowej witrynie by poprawić sprzedaż :-) dla osób prowadzących biznes w sieci pozycja obowiązkowa, gorąco polecam!
    Joanna Haligowska
  • Krystyna Szopińska
    Ten poradnik stanowi kompendium wiedzy dla osób rozpoczynających przygodę z e-biznesem.
    W omawianym poradniku zaprezentowano właściwie wszystkie praktycznie wykorzystywane formy dostępne w Internecie: od pozycjonowania się w wyszukiwarkach, aż po marketing szeptany. Co więcej poradnik podaje w sposób przekrojowy przesłanki wyboru i sposoby posłużenia się danym instrumentem.
    Dr Mirosław Moroz (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
  • Krystyna Szopińska
    To prawdziwe kompendium wiedzy dla tych, którzy chcą promować swoją markę, produkt lub usługi w sieci.
    (...) Jedną z największych zalet tej książki jest kompleksowe podejście, dzięki któremu czytelnik może lepiej poznać zarówno swój biznes, jak i grupę docelowych klientów, a co za tym idzie - jest w stanie lepiej i skuteczniej przygotować i poprowadzić swoją kampanię reklamową. Bez wątpienia, to pozycja, którą każdy początkujący przedsiębiorca powinien mieć w swojej biblioteczce.
    Kinga Ochendowsa (pełna recenzja w iMagazine 2013 nr.5)
next