15
Lut

Optymalizacja reklamy AdWords w 3 prostych krokach

optymalizacja

Dobra reklama od zawsze była dźwignią handlu i choć zmieniają się czasy oraz sposoby promocji to ta jedna zasada wciąż pozostaje niezmienna.
Powstaje jednak pytanie co odróżnia dobrą reklamę od złej? Są to 3 proste elementy

  1. przykuwający uwagę nagłówek,
  2. konkretna informacja o promocji lub ofercie specjalnej,
  3. jasne wezwanie do działania.

Za przykucie uwagi będzie odpowiadał nagłówek twojej reklamy dlatego upewnij się, że jest on konkretny a nie ogólny. W tekście reklamy podaj jasno korzyści wynikające z Twojej oferty (nie cechy oferty czy jej zakres) oraz podpowiedz klientowi co powinien zrobić teraz. Zobacz przykład obok.

Uwaga: Pamięta jednak, że w przypadku reklamy w systemie AdWords zabronione jest używanie zwrotów typu “Kliknij tutaj”. Możesz więc użyć innych wezwań do akcji jak: Kup teraz, Sprawdź nas, Dowiedz się więcej czy Zobacz ofertę.

Stosując ten prosty system bardzo szybko zobaczysz wzrost skuteczności swoich reklam. Musisz jedynie sprawdzić czy Twoja reklama spełnia poniższe 3 warunki:

  1. Czy mój nagłówek jest konkretny a nie ogólny?
  2. Czy moja oferta mówi o korzyściach (np. promocji, rabacie, gwarancji) a nie cechach produktu?
  3. Czy w mojej reklamie jest wezwanie do akcji?