28
Lut

Marketing w wyszukiwarkach (raport interaktywnie.com)

299236_oryg

Ożywienie na rynku i większa skłonność do inwestycji firm powinna przełożyć się w tym roku na wzrosty w sektorze SEM. Sądząc po tym, na ile eksperci z branży szacują poziom wydatków na kampanie w wyszukiwarkach, można spodziewać się, że marketerzy wydadzą na ten cel kwotę około miliarda złotych.

Jeśli będą wykorzystywać w swoich działaniach narzędzia optymalizujące pozycjonowanie firmowych stron i serwisów, to poniesione koszty mogą być dobrą inwestycją, dającą dobre wyniki.

Patrząc na dostępne dane, można się spodziewać, że w 2014 raczej nie możemy się spodziewać tak wielkich wzrostów procentowych rok do roku, jak w poprzednich latach, ale możliwy jest 10- 12-procentowy wzrost w stosunku do 2013 roku” ocenia Iwona Połóg, dyrektor zarządzająca SearchLab.

 

ZOBACZ PEŁNY RAPORT INTERAKTYWNIE.COM:
MARKETING W WYSZUKIWARKACH