23
Lut

Łączenie konta AdWords z Analytics

Zobacz jak dokonać integracji danych z konta Google AdWords z kontem Google Analytics.

Połączenie kont AdWords i Google Analytics pozwala przeglądać wszystkie dane o zachowaniu klientów – od kliknięcia lub wyświetlenia reklamy i przejścia do witryny aż po konwersję. Po połączeniu kont możesz użyć danych uzyskanych w Analytics, by precyzować i optymalizować kampanie AdWords, zwiększając w ten sposób całkowitą wydajność działalności.

Łączenie konta Analytics z AdWords w 5 prostych krokach:

Zaloguj się na swoje konto Analytics na stronie: www.google.com/analytics po czym:

1. W menu u góry wybierz zakładkę „Administrator”.

2. W kolumnie Konto wybierz konto Analytics, które chcesz połączyć z kontem AdWords.

3. Następnie kliknij odnośnik „Łączenie AdWords”.

4. Teraz kliknij przycisk „+ Nowe połączenie” (obok wyboru konta).

5. Na zakończenie wybierz konto AdWords, które chcesz połączyć z kontem Analytics i kliknij przycisk „połącz”. Gotowe!