29
Paź

Jak przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć swoją sprzedaż tylko dzięki nagłówkowi?

headers

Badania wykazały, że nagłówek stanowi 80% sukcesu reklamy bowiem odpowiada za przyciągnięcie uwagi klienta.

W internecie rolę nagłówka przejmuje: temat w przypadku e-maila, tytuł w przypadku strony www czy reklamy oraz treść (tekst) w przypadku odnośnika.

1) Dobrym przykładem skutecznego nagłówka może być tzw. „nagłówek z podwójną korzyścią”.

Ten typ nagłówka jest uwielbiany przez marketingowców bowiem przez swoją formę sugeruje, że po zdobyciu jednego drugie następuje automatycznie.

Przykładem takiego nagłówka jest temat tego wpisu: Jak przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć swoją sprzedaż tylko dzięki nagłówkowi? 

2) Kolejnym przykładem skutecznego nagłówka jest tzw. nagłówek z listą powodów.

A więc taki który zawiera szereg powodów, sekretów czy rozwiązań pewnych problemów. Innymi słowy składa konkretne obietnice, które są wartościowe dla czytelnika.

Przykład: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć, zanim założysz własną stronę www. 

Pamiętaj: działające nagłówki to takie, które niosą z sobą ciekawą obietnicę i sprawiają że trudno się jej oprzeć. Zanim jednak cokolwiek obiecasz w swoim nagłówku zastanów się jaka jest Twoja grupa docelowa. Skuteczne artykuły są tworzone dla konkretnych grup ludzi a nie dla wszystkich. Można wręcz powiedzieć, że co jest do wszystkiego to jest do niczego :).